ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ i pozostań sobą - POZNAŃ 10.03 - Centrum Rozwoju Sprzedaży
16795
post-template-default,single,single-post,postid-16795,single-format-standard,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ i pozostań sobą – POZNAŃ 10.03

ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ i pozostań sobą – POZNAŃ 10.03

Podczas mojej 20-letniej podróży sprzedażowej, odkryłam dwie bardzo ważne kwestie:

DLACZEGO nie możesz sprzedać?

Wiele osób chce coś sprzedać – normalne, na tym polega biznes. Najpierw pokazują „co” robią, potem dokładają starań i opowiadają „jak” robią.. Chwalą się jeden przez drugiego, można wręcz powiedzieć, że biją się z konkurencją. Jednak klienta interesuje coś innego! DLACZEGO robisz to co robisz, jakie masz intencje, cel, co klient będzie z tego miał. I to jest punkt wyjścia w całym biznesie! Nieważne jest zatem ani to, co robisz i jak to robisz, klienta interesuje tylko to, DLACZEGO właśnie Ciebie ma wybrać!

👉BILETY

I to jest mój cel, abyś po szkoleniu umiał to głośno i dokładnie powiedzieć!

Nikt nie urodził się sprzedawcą!

Nawet najlepsi – amerykanie, po prostu się tego nauczyli! Każdy może sprzedawać! A jeśli masz pasję, wierzysz w swój produkt, przestaniesz kombinować i powiesz klientowi, co tak naprawdę masz w sercu – będziesz po prostu sobą, w Twoich żyłach popłynie sprzedaż i przekonasz klienta.

Fakt

Rachunek jest prosty:

Biznes działa, gdy jest dochód. Aby był dochód, musi być sprzedaż.

Dla kogo jest to szkolenie?

– jeśli masz swój produkt, który powstaje z pasji, jest naprawdę świetny, wierzysz w niego, jednak nie masz doświadczenia w sprzedaży i nie wiesz jak wyjść z produktem/usługą do klienta – dobrze trafiłeś!

– jeśli chcesz pójść dalej ze swoim biznesem, chcesz po prostu zacząć zarabiać i trafić do klientów, których nie znasz, nie wiesz jak do nich dotrzeć – dobrze trafiłeś!

– jeśli nigdy nie sprzedawałeś bo pracowałeś w innym charakterze, jednak chcesz spróbować, bo masz coś do zaoferowania światu – dobrze trafiłeś!

– jeśli nie jesteś pewien, czy konkurencja Cię nie zje, albo boisz się trudnych klientów – dobrze trafiłeś!

– jeśli nie wiesz jak zacząć, jak przygotować się do sprzedaży – dobrze trafiłeś!

– jeśli żyjesz przekonaniem, że sprzedawcą trzeba się urodzić i wierzysz, że Ty się do tego nie nadajesz – dobrze trafiłeś!

– jeśli chcesz pokazać klientowi, dlaczego właśnie TY – dobrze trafiłeś!

– jeśli nie wiesz jak zacząć, jak napisać e-mail aby nie był sztampową ofertą, która trafia od razu do kosza – dobrze trafiłeś!

– jeśli boisz się zadzwonić, bo nie wiesz jak poprowadzić rozmowę, aby była rzeczowa i interesowała Twojego rozmówcę – dobrze trafiłeś!

– jeśli nie wiesz jak sprawić, aby klient powiedział TAK – dobrze trafiłeś!

👉REZERWUJ MIEJSCE

 

Konkrety – co zabierzesz ze sobą po szkoleniu?

1. PEWNOŚĆ SIEBIE I TY JAKO TY!

Okaże się, że jednak potrafisz sprzedawać 🙂 Nie musisz kombinować, szukać sztuczek, które nie są w zgodzie z Tobą. Nie lubię sztuczek, tricków, nigdy ich nie stosuję! Co więcej, pokażę Ci, Twoje osobiste mocne strony sprzedawcy – tak, tak, każdy je ma! A najfajniejsze jest to, że od razu wykorzystasz swoje talenty w praktyce a kontakt z klientem stanie się przyjemną zabawą. Otrzymasz ode mnie również listę „co poprawić” w Twoim stylu komunikowania z klientem, będziesz miał większą świadomość tego, jak klient Cię odbiera i co o Tobie myśli.

To oznacza, że trudny klient przestanie istnieć, a Ty doskonale dopasujesz się swoim komunikatem do każdego typu klienta. A ten trudny – będzie Twoim najlepszym klientem!

2. PĘK KLUCZY, KTÓRE ROZPOCZNĄ DIALOG Z KLIENTEM

Z moich obserwacji wynika, że badanie potrzeb klienta to najtrudniejsza umiejętność w procesie sprzedaży. Nie ma nic bardziej stresującego, jak rozmowa z klientem, która się nie klei! Nie dość, że Ty się wtedy denerwujesz, klient nie jest zainteresowany, masz wrażenie, że się nudzi, albo niecierpliwi, to jeszcze nic z tej transakcji nie wychodzi. Koniec z tym! Podczas szkolenia zbudujesz własną listę pytań, które staną się kluczem do płynnej i konstruktywnej rozmowy z klientem. Co więcej, nauczę Cię zadawać takie pytania, które sprawią, że klient będzie sam zamykał transakcję. To nie sztuczki, to naturalny proces sprzedaży, zobaczysz – bardzo prosty!

3. POKAŻESZ WARTOŚĆ SWOJEGO PRODUKTU/USŁUGI

Pewnie słyszałeś o języku korzyści. Większość osób nie wie, jak go poprawnie stosować, serio! Nauczę Cię i będziesz robić to idealnie! Ponieważ kto, jak kto, ale Ty najlepiej wiesz, co światu chcesz zaoferować. Oczywiście dam Ci coś więcej niż tylko język korzyści, będziesz posługiwać się językiem emocji. Bo to emocje sprawiają, że klient kupuje! I dlatego to właśnie z Tobą klient będzie chciał współpracować. Konkurencja nie zniknie, przynajmniej zaraz po szkoleniu ;-), ale Twój klient będzie wiedział kogo wybrać! Pokażesz mu WARTOŚĆ swojego produktu. Dokładnie i głośno powiesz: DLACZEGO to właśnie z Tobą ma współpracować!

4. ZACZNIESZ OD RAZU JAK PROFESJONALISTA

Wiem, że często borykasz się z myślami: „dzwonić/nie dzwonić”, „ale co ja mu powiem?”, „a jak mnie czymś zagnie?”, „przecież ten e-mail to suchar!, pewnie i tak nie przeczyta!” Nie dziwię Ci się! Do skrzynki e-mailowej wpadają setki ofert „nie do odrzucenia”, które są jednakowe, nudne i naciągane. Więc w natłoku spraw, nikt nie ma czasu aby to czytać, Twój klient bezlitośnie wciska guzik „DELETE”. Zmienimy to, OK? Pokażę Ci, jak napisać wiadomość, która zaciekawi, zaintryguje, pokaże dokładnie Twoją wartość i klient będzie wiedział, że trzeba się z Tobą spotkać/umówić/sprawdzić co masz do powiedzenia!

JEST JEDEN WARUNEK!

Jeśli zastosujesz w praktyce te cztery moduły szkoleniowe, przyznasz mi rację: SPRZEDAŻ JEST PROSTA!

 👉SZCZEGÓŁY

 

Pomogę Ci!

Pracując z moimi klientami obserwuję również to, jak wdrażają w życie nowe umiejętności. Czasami jest tak, że zaraz po szkoleniu mają milion pilnych spraw do załatwienia, notatki idą w kąt, sięgają po nie za miesiąc i niestety połowa wiedzy gdzieś umyka. Nie chcę, aby i Tobie się to przytrafiło, dlatego szczerze OSTRZEGAM!

Oczywiście mam na to sposób! Po szkoleniu będziesz miał okazję przećwiczyć pod moim okiem wszystkie 4 moduły i zastosować je od razu w praktyce na swoim biznesie! Wystarczy, że dołączysz do grupy konsultacji.

– możemy ćwiczyć indywidualnie (poprzez e-mail)

– stworzę również grupę na FB, gdzie będziesz mógł pochwalić się swoimi osiągnięciami i otrzymać feedback od reszty grupy

Cała praktyka potrwa 4 tygodnie i zostanie podzielona na 4 zadania domowe. Super, co?

A Ty będziesz miał gotowe rozwiązania dla swojego biznesu.

Nie mogę się doczekać, jak zaczniesz się bawić sprzedażą! 🙂

Dołączysz do tej przygody?

TAK, CHCĘ DOŁĄCZYĆ

 

Nazywam się Monika Bartkowiak, sprzedaję od 20 lat, obecnie siebie 😉 moje błędy, doświadczenie, sukcesy i radość z tego, co robię. Nie znoszę manipulacji, tricków, książkowych regułek, bo to nie działa! Przetestowałam. Zarażam innych sprzedażą, tak na serio. Lata doświadczenia na różnych szczeblach biznesowych, rozmowy z klientem, nawiązywanie kontaktów biznesowych z różnymi klientami sprawiły, że sprzedaż to dla mnie świetna przygoda i dobra zabawa. Dlaczego? Ponieważ jestem jak F16, szybko i wysoko wznoszę słupki sprzedażowe każdego biznesu. Uwielbiam proste rozwiązania, uwielbiam zaskoczenie moich klientów, uczę autentyczności ponieważ sama dokładnie przećwiczyłam to, co teraz chcę dać Tobie.

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną:

t: +48 600 605 096

e: monikabartkowiak@icloud.com

www.crsprzedazy.pl

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij