NIE POPEŁNIASZ TEGO BŁĘDU PODCZAS SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON, PRAWDA? - Centrum Rozwoju Sprzedaży
16670
single,single-post,postid-16670,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

NIE POPEŁNIASZ TEGO BŁĘDU PODCZAS SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON, PRAWDA?

secretary-1249540_1920

NIE POPEŁNIASZ TEGO BŁĘDU PODCZAS SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON, PRAWDA?

NIE POPEŁNIASZ TEGO BŁĘDU PODCZAS SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON, PRAWDA?

„Dzień dobry, jestem handlowcem, jak każdy inny…” – na pewno nie chcesz, aby klient tak o Tobie myślał podczas pierwszej rozmowy. I z pewnością nie chciałbyś usłyszeć w jego głosie zniecierpliwienia i wyczekiwania na moment, kiedy wreszcie skończysz mówić. Co więc powinieneś zrobić, by zmienić jego podejście do Ciebie i zachęcić do kupna Twojego produktu lub usługi?

Zapraszam do przeczytania całego artykułu poświęconego tematyce sprzedaży przez telefon, który powstał dla czasopisma Nowa Sprzedaż.

 

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  •  jakie błędy najczęściej po- pełniają handlowcy pod- czas kontaktu z klientem,
  •  czego unikać, aby nie ze- psuć pierwszego wrażenia?
  •  co mówić, aby klient chciał Cię słuchać,
  •  jak się wyróżnić i nie być „jak każdy inny”,
  •  o trzech powszechnych powodach spadku mo- tywacji.

Plik do pobrania znajduje się poniżej.

POBIERZ ARTYKUŁ

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

autoresponder system powered by FreshMail
 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij