JAK NAPISAĆ E-MAIL, KTÓRY BĘDZIE "STOPĄ W DRZWIACH" TWOJEGO KLIENTA? - Centrum Rozwoju Sprzedaży
e-mail, spam, klient, sprzedaż, prospecting
16645
single,single-post,postid-16645,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

JAK NAPISAĆ E-MAIL, KTÓRY BĘDZIE „STOPĄ W DRZWIACH” TWOJEGO KLIENTA?

Close-up view on white conceptual keyboard - Spam (red key)

JAK NAPISAĆ E-MAIL, KTÓRY BĘDZIE „STOPĄ W DRZWIACH” TWOJEGO KLIENTA?

Zastanawiasz się jak napisać e-mail, który nie trafi do kosza?

E-mail to skuteczne narzędzie prospectingu. Jednak nawiązywanie w ten sposób kontaktów i współpracy może być nie lada wyzwaniem. Dlaczego? Klienci są nieufni, mają przepełnione skrzynki e-mailowe, zasypywani są cudownymi ofertami, wyjątkowymi rabatami i niekoń- czącymi się propozycjami współpracy.

Masz wrażenie, że Twoje wiadomości trafiają do kosza? Odbiorca wciska klawisz DELETE, zanim zapozna się z ich treścią?

O tym jakich błędów unikać, co napisać, aby e-mail nie trafił do kosza można przeczytać w moim artykule w Nowej Sprzedaży. Pełny materiał do pobrania poniżej.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  •  jak napisać e-mail, który trudno zignorować,
  •  jakie są przykłady dobrze i źle skomponowanych wiadomości,
  •  jak napisać e-mail tak, aby trafiał w sedno sprawy i zachęcił klienta do spotkania.

 

POBIERZ ARTYKUŁ

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

autoresponder system powered by FreshMail
 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij