MANIPULACJA CZY POTRZEBA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA? - Centrum Rozwoju Sprzedaży
16779
single,single-post,postid-16779,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

MANIPULACJA CZY POTRZEBA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA?

megaphone-948015_1280

MANIPULACJA CZY POTRZEBA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA?

Świąteczna gorączka zakupów – dlaczego bombki pojawiają się  sklepach już w listopadzie? A na stacji benzynowej kupisz nawet kwiaty? Czy to jest manipulacja?
Jak świadomie i bezpiecznie dokonywać wyboru w sklepach.
 
Badania amerykańskich psychologów potwierdzają, że bardzo dużą rolę podczas zakupów odgrywają nasze emocje. W szczególności te związane ze zmysłem wzroku – to wszystko co widzimy, na wystawach, w sklepach, na półkach dociera do nas aż w 83%!
Sklepy prześcigają się w strojeniu sklepów, wystaw, wnętrz, ponieważ dla 54% kupujących czynnikiem warunkującym zakupy jest atrakcyjność danego miejsca.
Dlatego wizerunek sklepu staje się pewnego rodzaju wizytówką, zaproszeniem do wspólnej relacji, którą należy zbudować między sklepem a kupującym aby w ogóle do transakcji doszło.
W sklepach prowadzone są różne badania, często w firmie ankiet, obserwacji, ktoś to później analizuje, dokładnie każdy nasz krok, spojrzenie, zachowanie, czas, który spędzamy na każdej czynności… Ponieważ nasze życie się zmieniło, jest szybkie, zakupy dokonujemy impulsywnie, konkurencja jest ogromna, więc każdy przedsiębiorca, aby przetrwać, zarabiać, musi dostosować się do współczesnego klienta. Często zatem pojawia się myśl, czy nami manipulują? Czy jednak sami prosimy się o takie traktowanie?
Zapraszam do obejrzenia materiału!

FILM

 

 

 

 

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij