KOMUNIKACJA W BIZNESIE - Centrum Rozwoju Sprzedaży
16777
post-template-default,single,single-post,postid-16777,single-format-standard,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

KOMUNIKACJA W BIZNESIE

KOMUNIKACJA W BIZNESIE

Ludzie różnią się od siebie pod wieloma względami, zarówno cechami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi. Różnice również występują na przestrzeni działania i komunikowania się z innymi. W związku z tymi różnicami możemy mówić o różnych typach ludzi.

Niezrozumienie tych różnic i zakładanie, że wszyscy powinni zachowywać się i myśleć w ten sam sposób (czyli tak, jak my) jest często przyczyną powstawania konfliktów i trudności we współpracy. Również liczne różnice między czterema typami ludzi wywołują nieporozumienia i przykre emocje między ludźmi.

 

Kluczem do sukcesu jest więc:

  • świadomość i rozumienie własnego stylu, jego mocnych i słabych stron
  • znajomość typu rozmówcy KLIENTA

FILM

Klienci to różne bestie, całe zoo nawet. Pamiętaj więc, że to, kim Ty jesteś to jedna sprawa, lecz miej również na uwadze to, z kim rozmawiasz. Jeśli spotkasz np. Pawia a sam jesteś Żyrafą, nie rzucaj mi się od razu na szyję, aby pokazać, jak bardzo go lubisz, bo Paw tego nie lubi. Jeśli jesteś Koalą i chcesz w swoim misiowym tempie pokazać wykresy z wyliczeniami zysków i strat dla kogoś, kto z natury jest dzikiem – nie gwarantuję sukcesu.

Znając typy klientów, spróbuj dopasowywać się do swoich odbiorców, zrozumieć, czego potrzebują i dać im to, co chcą. Wyjdziesz na tym zdecydowanie lepiej 🙂

Zapraszam do obejrzenia materiału!

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij