JEŚLI NIE ODNOSISZ SUKCESU W SPRZEDAŻY, TO PRAWDPODOBNIE SPĘDZASZ WIĘCEJ CZASU NA WYMÓWKACH NIŻ NA SPRZEDAWANIU. - Centrum Rozwoju Sprzedaży
16619
single,single-post,postid-16619,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

JEŚLI NIE ODNOSISZ SUKCESU W SPRZEDAŻY, TO PRAWDPODOBNIE SPĘDZASZ WIĘCEJ CZASU NA WYMÓWKACH NIŻ NA SPRZEDAWANIU.

shield-417827

JEŚLI NIE ODNOSISZ SUKCESU W SPRZEDAŻY, TO PRAWDPODOBNIE SPĘDZASZ WIĘCEJ CZASU NA WYMÓWKACH NIŻ NA SPRZEDAWANIU.

Czy masz wrażenie, że sprzedaż w dzisiejszych czasach jest zupełnie inna, niż 20 lat temu? Narzekasz, że jest ciężko? Co Cię najbardziej nurtuje?

  • klient jest bardziej wymagający, wyedukowany?
  • nikt nie odbiera telefonów?
  • jest większa konkurencja?

 

⛔️ PRZESTAŃ!

  • Tracić czas.  Sprzedawcy marnują mnóstwo czasu na zajmowanie się transakcjami, które nie mają szansy na sukces. Tracimy czas dzwoniąc i dzwoniąc, i dzwoniąc w nadziei, że coś z tego będzie. Ci klienci, którzy potrzebują więcej informacji i więcej informacji, i jeszcze więcej informacji to strata czasu i słaba inwestycja.

👉 ZACZNIJ:

  • Analizować. Poznaj swojego klienta, określ grupę docelową i poświęcaj czas tym, którzy faktycznie mogą klientem zostać.

 

⛔️ PRZESTAŃ!

  • Narzekać, że trudno znaleźć klienta. 20 lat temu jedynym narzędziem do prospectingu była książka telefoniczna. Traciłeś czas dzwoniąc do przypadkowych klientów. Nie było Internetu, stron WWW czy LinkedIN-a.

 👉 ZACZNIJ:

  • Badać rynek, używać narzędzi, do których masz przecież nieograniczony dostęp, googlować klientów i skutecznie się przygotować do rozmów.

 

⛔️ PRZESTAŃ!

  • Obwiniać klientów, że nie oddzwaniają. Kiedyś nie było poczty głosowej, więc nie wiedzieli nawet kto do nich dzwonił. Musiałeś jeździć kilkaset kilometrów, aby spróbować nawiązać relacje.

👉 ZACZNIJ

  • Budować wartościowe relacje, a klient sam będzie do Ciebie dzwonił.

 

⛔️ PRZESTAŃ!

  • Zrzucać winę na to, że klient jest wymagający, że jest wyedukowany i ciężko się z nim handluje. Ty też masz dostęp do informacji, szkoleń, książek. Możesz być mistrzem sprzedaży. Wszystko zależy od Twojego zaangażowania.

👉 ZACZNIJ

  • Dawać klientowi to, czego chce. To Twoja praca, aby rozumieć biznes i potrzeby klienta. Analizuj swoje spotkania, wyciągaj wnioski i ucz się na błędach. Słuchaj klienta, poznaj jego cele i dopasuj się do waszych wspólnych korzyści.

 

⛔️ PRZESTAŃ!

  • Być średniakiem.  Wszystko jest pod Twoją kontrolą, Twoja aktywność zawodowa, edukacja, umiejętności i wiedza.

👉 ZACZNIJ:

  • Traktować sprzedaż jak zawód. Od prawników, lekarzy ciągle wymaga się edukacji, bycia na bieżąco. Dlaczego więc nie wymagać tego od sprzedawcy? Świat się zmienia, biznes się zmienia, klient się zmienia, a Ty?

 

⛔️ PRZESTAŃ!

  • Używać słów typu: spróbuję, powinienem, wkrótce, kiedyś… One wysyłają wiadomość do Twojego mózgu i go programują, aby nie podejmować żadnych działań. Nikogo nie obchodzą Twoje intencje, ludzi obchodzi Twoja aktywność i działanie, Ciebie też powinno.

👉 ZACZNIJ!

Od teraz!

Udanej sprzedaży!

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

autoresponder system powered by FreshMail
 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij