Blog - Strona 4 z 4 - Centrum Rozwoju Sprzedaży
1815
blog,paged,paged-4,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Blog

  Powtórzyłam to milion razy i powtórzę jeszcze raz. Kiedykolwiek o tym mówię lub prowadzę szkolenie podkreślam to mocno. Handlowcy wciąż są głusi na tę wiadomość: Nigdy nie mów/pisz swojemu potencjalnemu klientowi, że z PRZYJEMNOŚCIĄ się spotkasz z nim czy z nią. W ostatnich dniach taka PRZYJEMNA wiadomość pojawiła...

Często pytam, rozmawiam, proszę innych o opinie na temat idealnego handlowca, zwykle odpowiedzi są podobne: otwarty, z charyzmą, wpływowy, „ma gadane”, szybko nawiązuje kontakt itd. Czyli typowy ekstrawertyk. Większość opiniotwórczych twierdzi, że w sprzedaży mogą pracować tylko ekstrawertycy. Ale czy to prawda?

Sprzedaję ponad 17 lat i sama mam więcej cech introwertyka. I ku zaskoczeniu wszystkich, którym o tym opowiadam, tak, odnoszę sukces w sprzedaży. Jak to działa?

Idealny handlowiec to taki, który ma w sobie obie cechy.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij