Inspirator Sprzedaży - Strona 2 z 2 - Centrum Rozwoju Sprzedaży
1815
blog,paged,paged-2,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Inspirator Sprzedaży

Instagram? SnapChat? Naturalnie! Książka? Niekoniecznie. Gry komputerowe? Dlaczego nie. Sport? Niezbyt. Cierpliwość? Nie za wiele. To skrót opisu nowego pokolenia, niezależnych, upartych, pragmatycznych i wiecznie w biegu – Generacja Z. Każdy z nas obserwuje młodych nastolatków ze słuchawkami na uszach, ze smartfonem w ręku (sprawdzających aktualności na...

     Kiedy stawiamy sobie w życiu cele, zwykle mamy skłonności do wypowiadania ich w sposób abstrakcyjny. Często myślimy tak: chcę odnieść sukces w 2016r.; chcę więcej sprzedawać; chcę być bardziej przedsiębiorczy… Problem w tym, że kiedy stawimy sobie cele w ten sposób, to one się...

  Powtórzyłam to milion razy i powtórzę jeszcze raz. Kiedykolwiek o tym mówię lub prowadzę szkolenie podkreślam to mocno. Handlowcy wciąż są głusi na tę wiadomość: Nigdy nie mów/pisz swojemu potencjalnemu klientowi, że z PRZYJEMNOŚCIĄ się spotkasz z nim czy z nią. W ostatnich dniach taka PRZYJEMNA wiadomość pojawiła...

Często pytam, rozmawiam, proszę innych o opinie na temat idealnego handlowca, zwykle odpowiedzi są podobne: otwarty, z charyzmą, wpływowy, „ma gadane”, szybko nawiązuje kontakt itd. Czyli typowy ekstrawertyk. Większość opiniotwórczych twierdzi, że w sprzedaży mogą pracować tylko ekstrawertycy. Ale czy to prawda?

Sprzedaję ponad 17 lat i sama mam więcej cech introwertyka. I ku zaskoczeniu wszystkich, którym o tym opowiadam, tak, odnoszę sukces w sprzedaży. Jak to działa?

Idealny handlowiec to taki, który ma w sobie obie cechy.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

autoresponder system powered by FreshMail
 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij