Blog - Strona 2 z 4 - Centrum Rozwoju Sprzedaży
1815
blog,paged,paged-2,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Blog

Kim jest skuteczny i zorganizowany przedsiębiorca?   Odpowiedź jest prosta: skuteczny i zorganizowany przedsiębiorca to osoba, która tworzy możliwości, relacje biznesowe pomiędzy firmą a klientami, którym sprzedaje swój produkt, czy usługę. Co więcej, skuteczny przedsiębiorca tworzy najsilniejsze relacje z klientami, to długodystansowiec, który skupia wokół siebie klientów...

Świąteczna gorączka zakupów - dlaczego bombki pojawiają się  sklepach już w listopadzie? A na stacji benzynowej kupisz nawet kwiaty? Czy to jest manipulacja? Jak świadomie i bezpiecznie dokonywać wyboru w sklepach.   Badania amerykańskich psychologów potwierdzają, że bardzo dużą rolę podczas zakupów odgrywają nasze emocje. W szczególności te...

Ludzie różnią się od siebie pod wieloma względami, zarówno cechami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi. Różnice również występują na przestrzeni działania i komunikowania się z innymi. W związku z tymi różnicami możemy mówić o różnych typach ludzi. Niezrozumienie tych różnic i zakładanie, że wszyscy powinni zachowywać się...

Zastanawiasz się czasem: Co jest nie tak z Twoim biznesem? Szukasz winy w produkcie? Konkurencji? W cenie? Sytuacja ekonomiczna zła, koszty większe, a klient coraz bardziej wydziwia… Mam dobrą i złą wiadomość. Problemem nie jest Twój produkt, nie Twoja firma, a już na pewno nie "trudny" klient....

Dzwonisz do klienta: “(…) chciałem tylko spytać czy niczego nie potrzebujesz”. I co myśli klient? Zgadnij :-) Szukasz alternatywy? Co powiedzieć, aby skutecznie zagaić rozmowę i jeszcze coś sprzedać. Jak sprawić, aby klientowi chciało się chcieć? Moja rada: Jeśli dzwonisz do klienta z takim pytaniem, jest...

Co myślisz czytając kolejną ofertę szkoleniową? Niech zgadnę: "Co oni mogą nowego powiedzieć"? A może uważasz, że o sprzedaży wiesz już wszystko? Sądzisz, że sprzedawcą trzeba się urodzić? Zastanawiasz się, co ma wspólnego pistolet ze sprzedażą? Tak jak w strzelectwie, tak i w sprzedaży, najważniejszy jest cel. Ale samo...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij