Blog - Centrum Rozwoju Sprzedaży
1815
blog,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Blog

Początek rozmowy z klientem to idealna sytuacja, aby stworzyć przestrzeń do współpracy. Większość sprzedawców chcąc zacząć "miękko" aby od razu nie atakować klienta swoją ofertą próbują różnych dziwnych metod. Często zadają pytania głupie, które ranią ich sprzedaż. Twój klient, gdy je słyszy automatycznie robi w...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text css=".vc_custom_1540812841669{padding-bottom: 50px !important;}"] Szybki start guzik wart. Pamiętam czasy, gdy byłam handlowcem. Sprzedaż to był jeden wielki wyścig. Im szybciej pojechałam do klienta tym moje szanse na sprzedaż rosły. Im szybciej umówiłam się na prezentację, tym miałam większą szansę,...

Popraw swoje nastawienie do sprzedaży w 4 prostych krokach. 1. Sprzedaż jest po drugiej stronie Twojego strachu. Strach przed NIE Twojego klienta oznacza, że jesteś na dobrej ścieżce. Rozumiem, że wykonanie telefonu do nowego klienta, wprowadzenie produktu na rynek czy podjęcie decyzji niesie za sobą pewne ryzyko....

Decyzja zapadła. „Otwieram własną firmę szkoleniową, pomogę światu zmienić oblicze sprzedaży, bo przecież ona jest prosta, tylko nie każdy o tym wie!” – taka była moja myśl, kiedy postanowiłam, że odejdę z korporacji. Oddałam lśniącą furę, pozbyłam się pewnych, bezpiecznych i regularnych cyfr z kilkoma...

👉BILETY: https://zacznijsprzedawacgdansk.evenea.pl Podczas mojej 20-letniej podróży sprzedażowej, odkryłam dwie bardzo ważne kwestie: DLACZEGO nie możesz sprzedać? Wiele osób chce coś sprzedać - normalne, na tym polega biznes. Najpierw pokazują "co" robią, potem dokładają starań i opowiadają "jak" robią.. Chwalą się jeden przez drugiego, można wręcz powiedzieć, że biją się...

Pamiętam jak dzisiaj mój pierwszy telefon do poważnego klienta. Zrobiłam mały rekonesans, przejrzałam stronę www klienta, znalazłam kilka kwestii, o których chciałam porozmawiać. Nie miałam żadnych wątpliwości, że to klient idealny. Przygotowałam się do rozmowy, nawet napisałam sobie na kartce, co mam mówić! Wykonałam telefon....

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij