BĄDŹ LEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE - podejmij WYZWANIE! - Centrum Rozwoju Sprzedaży
17000
post-template-default,single,single-post,postid-17000,single-format-standard,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

BĄDŹ LEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE – podejmij WYZWANIE!

BĄDŹ LEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE – podejmij WYZWANIE!

Popraw swoje nastawienie do sprzedaży w 4 prostych krokach.

1. Sprzedaż jest po drugiej stronie Twojego strachu.

Strach przed NIE Twojego klienta oznacza, że jesteś na dobrej ścieżce. Rozumiem, że wykonanie telefonu do nowego klienta, wprowadzenie produktu na rynek czy podjęcie decyzji niesie za sobą pewne ryzyko. Z drugiej strony są to wszystko czynności, które powinieneś czynić, aby się rozwijać. Nie możesz tkwić w stanie „chciałbym” i czekać aż samo się stanie, bo się nie stanie.

Zrób to dzisiaj:

Napisz na kartce jedną czynność, której się boisz. Np. Boisz się, że klient, do którego zadzwonisz, odmówi współpracy? Czy raczej e-mail, który napiszesz pozostanie bez odpowiedzi? A może oferta, którą właśnie masz wysłać będzie poddana negocjacjom? Zrób krok dalej! Wyobraź sobie, że klient mówi: „nie jestem zainteresowany”; albo: e-mail, który wysłałeś nie uzyskał odpowiedzi; klient po otrzymaniu Twojej oferty mówi: „za drogo”. I co wtedy? Jak się czujesz? Czy to aż tak straszne? Nawet jeśli usłyszysz NIE, czy coś tracisz? Tkwienie w strachu kosztuje Cię znacznie więcej niż faktyczne działanie. A co jeśli klient powie TAK?! Nie spytasz, odpowiedź zawsze brzmi NIE.

 

2. Nic nie przynosi lepszych rezultatów niż Twoje  działanie.

Każdy z nas ma w sobie małego leniucha. Jedni większego, drudzy mniejszego. Każdy z nas ma skłonności do odwlekania. Paradoksalnie tkwienie w strachu, we frustracji, że jeszcze nie zacząłeś a zbliża się termin, podatki, ZUS, cokolwiek… kosztuje Cię znacznie więcej niż faktyczna praca. Obawa w postaci długiej listy czynności do wykonania, liczby klientów do pozyskania czy kwoty obrotu do uzyskania przytłacza jak gigantyczny słoń. Ale dzieją się niesamowite rzeczy, kiedy podzielisz słonia na kawałki i zaczniesz działać. Nagle strach znika, rzeczy z listy „to-do” znikają a cele stają się osiągalne.

Zrób to dzisiaj:

Zaplanuj swój dzień – każdą czynność, a najlepiej cały tydzień. Pamiętaj by zacząć plan od rzeczy istotnych dla Twojego biznesu!!! Przeglądanie FB zaplanuj, gdy zostanie Ci czas 😉 Bądź precyzyjny i konkretny, np. w środę między 10 a 11 wykonam 5 telefonów do nowych klientów. Podziel słonia na kawałki, jeśli masz jakiś większy cel, podziel go na małe porcje i codziennie zrób coś, co przybliży Cię do osiągnięcia celu. Dzięki temu będziesz mieć większą kontrolę nad tym co robisz, Twoja motywacja wzrośnie a sprawczość nabierze siły odrzutowej.

 

3. W sprzedaży bądź lepszą wersją SIEBIE.

Sprzedaż to jedno z najbardziej negatywnych skojarzeń (czy na pewno? Dziękuj światu, że nie jesteś politykiem J) Negatywne skojarzenia są jak wirus, którym bardzo szybko można się zarazić. Zatruty Ty obserwujesz innych, starasz się ich naśladować, a gdy Ci nie wychodzi, odpuszczasz i wycofujesz się z rynku. Jeśli naprawdę chcesz być dobry w tym co robisz, bądź sobą.

Zrób to dzisiaj:

Nie naśladuj innych. Nie obserwuj na FB setek profili społecznościowych. Nie podglądaj obsesyjnie swojej konkurencji, nie naśladuj jej! Nie koncentruj się na tym, co Ci nie poszło, czego brakuje, tylko przeanalizuj dokładnie moment, w którym sprzedaż poszła Ci świetnie i powtórz to!  Pamiętaj, że na proces sprzedaży wpływa wiele czynników i na NIE klienta czasami nie masz wpływu i to wcale nie oznacza, że coś z Tobą nie tak!

 

4. Przegrani koncentrują się na zwycięzcach, zwycięzcy koncentrują się na zwycięstwie.

Tak jak hejterzy będą hejtować, tak konkurencja nie zniknie. Ale Ty zamiast na nich, możesz skoncentrować się na swoim celu. Naśladowanie czy obsesyjne obserwowanie konkurencji może doprowadzić Cię do ślepoty, nie zauważysz kogoś najważniejszego w tej układance: siebie.

Zrób to dzisiaj:

Przestań krytykować i się wkurzać. Przestań obsesyjnie obserwować innych. Warto być na bieżąco i obserwować konkurencję, ale wyłącz z tego emocje. Zastąp je motywacyjną siłą do działania, niech to będzie szansa na rozwój dla Ciebie. Zobacz czego możesz się nauczyć od swojej konkurencji, w czym możesz się jeszcze rozwijać. Bądź lepszą wersją SIEBIE.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Najbliższe szkolenie!

ZAPISZ SIĘ !

👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿

http://crsprzedazy.pl/product-category/szkolenia-otwarte/

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij